MØD VORES MEDARBEJDERE

Heidi Ringsaker

’En flad organisationsstruktur, et godt arbejdsmiljø og kompetente kolleger. Det er tre træk, der beskriver ROCKWOOL Nordics ret præcist. Jeg kan lide at stå i spidsen for en afdeling, der hele tiden har fokus på at gøre tingene mere effektivt, så kunden får den optimale kvalitet. Det gælder både vores procedurer og den måde, vi udfører dem på. Der er altid noget at lære, og det mind-set giver os de bedste resultater. Jeg har selv været på en spændende lederuddannelse, som ROCKWOOL Nordics tilbød mig, og det har været meget udviklende såvel fagligt som personligt.’

’Jeg er ansvarlig for, at vores kvalitetsstyringssystemer er kendt og efterleves af alle medarbejdere i min afdeling. For at udvikle og drive vores egen organisation fremad udarbejder jeg oplæg til strategier, mål og planer, og jeg bidrager til det samlede strategiarbejde for ROCKWOOL Nordics. Jeg kan lide at sprede energi omkring mig; jeg sætter pris på at se mine medarbejdere vokse med opgaven, og jeg opmuntrer dem til at tage ansvar og til at finde løsninger. Som leder lægger jeg vægt på at kunne give og modtage kritik – at arbejde i ROCKWOOL koncernen handler frem for alt om ærlighed, tillid og loyalitet.’

I sin rolle som leder af Kundeservice i Norge har Heidi Ringsaker ansvaret for alle indkomne ordrer, så kunderne får, hvad de har bestilt i rette mængde og til rette tid. Heidi arbejder kontinuerligt på at videreudvikle afdelingen for at bruge dens ressourcer bedst muligt. Hun startede i ROCKWOOL koncernen i 2005.

Leder af kundeservice, ROCKWOOL Nordics Leder af kundeservice, ROCKWOOL Nordics
Back